1. Kan jeg få leveret til et andet land uden for Danmark ?
  2. Hvordan kan jeg kontakte jer?
  3. Hvad koster leveringen, og hvor lang tid tager det?
  4. Skal jeg betale told og afgifter?
  5. Hvordan returnerer jeg et uønsket produkt?
  6. Koster det mig noget at returnere mine produkter til jer?
  7. Hvor lang tid har jeg til at returnere min bestilling?
  8. Er der produkter, som jeg ikke kan returnere?
  9. Kan alle produkter bestilles til international levering?

1. Kan jeg få leveret til et andet land uden for Danmark ?

  • Ud over levering i Danmark tilbyder vi også levering til Norge. Besøg venligst en af vores andre Disney Stores, hvis du ønsker levering til andre lande.

2. Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan kontakte os pr. telefon eller e-mail. Du skal dog være opmærksom på, at vores team kun kan besvare opkald og e-mails på dansk.

  • Pr. telefon:
    Du kan ringe til Disneys gæsteservicecenter på 80011120. Opkald er gratis fra fastnettelefoner. Standardtakster for mobiltelefoner er gældende.
  • Pr. e-mail:
    Du kan sende os en e-mail på support@disneystore.dk . Vi besvarer din henvendelse inden for to arbejdsdage.

3. Hvad koster leveringen, og hvor lang tid tager det?

  • Levering til Norge koster 149,00 kr. og tager op til syv arbejdsdage.
  • Leveringstiden kan være længere til fjerntliggende lokationer.
  • Nogle varer ankommer direkte fra en Disney partner. Leveringstiden kan være op til 15 dage.

4. Skal jeg betale told og afgifter?

  • Ved bestilling af varer hos os med levering til adresser i udlandet skal du muligvis betale told og afgifter, der opkræves, når pakken når frem til destinationen. Disse og andre ekstra udgifter til fortoldning skal betales af dig. Vi har ingen kontrol med disse afgifter og kan ikke forudsige, hvad de måtte være.

5. Hvordan returnerer jeg et uønsket produkt?

Returneringer skal foretages som følger:

  • Besøg www.disneystore@returnsunlimited.com, eller klik på linket til vores Europæiske returportal
  • Vælg sprogmuligheden fra rullemenuen, når du bliver bedt om det
  • Indtast dit bestillingsnummer, e-mailadresse og land
  • Følg instruktionen for at vælge de varer, du ønsker at returnere, og årsagen hertil
  • Betalinger kan foretages med Mastercard, Visa, Amex og Paypal
  • Du vil modtage en e-mail med en returneringsmærkat, som du kan udskrive
  • Emballer varerne forsvarligt, og vedlæg følgesedlen med returvareafsnittet udfyldt
  • Fastgør den udskrevne returneringsmærkat forsvarligt på pakkens yderside, mens du sørger for, at adressen og informationen tydeligt kan ses.
  • Send den fra dit lokale posthus, og gem dit forsendelsesbevis.

6. Koster det mig noget at returnere mine produkter til jer?

  • Ja, hvis du har købt produkter fra www.disneystore.dk til levering uden for Danmark, er du ansvarlig for forsendelsesomkostningerne, når du returnerer din ordre til os. Kontakt os, hvis vi har leveret produktet ved en fejltagelse, eller hvis varen er defekt.

7. Hvor lang tid har jeg til at returnere min bestilling?

  • Hvis du ikke er fuldstændig tilfreds med vores produkter, har du ret til at returnere bestillingen inden for 30 dage efter modtagelser af produktet. Du vil modtage fuld refusion.
  • Hvis du returnerer hele din bestilling inden for 14 dage efter modtagelse af bestillingen, har du tillige krav på refusion af den oprindelige portoudgift. Du vil dog samtidig selv være ansvarlig for returportoen. Hvis du returnerer dele af din bestilling, refunderer vi ikke den oprindelige portoudgift.
  • Du skal oplyse os om, at du ønsker at returnere din bestilling, inden 14 dage efter modtagelse af din bestilling, og returnere produktet/produkterne til os inden de følgende 14 dage.
  • Vi behandler refusionen, når vi har modtaget og tjekket de returnerede produkter, eller når du har sendt os dokumentation for, at du har returneret produkterne.
  • Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte Disneys kundeservice

8. Er der produkter, som jeg ikke kan returnere?

Du kan ikke returnere følgende produkter:

  • Personliggjorte produkter
  • Audio-og videooptagelser, computersoftware, DVD’er eller CD-rom’er uden forseglet emballage
  • Ethvert andet produkt på Hjemmesiden med bemærkningen "kan ikke returneres"

9. Kan alle produkter bestilles til international levering?

De fleste produkter, som vi sælger online, er i øjeblikket tilgængelige til international levering, men der er et mindre antal produkter, som vi på nuværende tidspunkt ikke kan sende til udlandet. De omfatter:

  • Kæmpe plys
  • Elektroniske varer
  • Lys
  • Væsker og spraydåser
  • Parfume
  • Store/pladskrævende varer