Gæster

  1. Hvor meget koster levering i Danmark, og hvor lang tid tager det?
    a. Standardlevering
    b. Klik og Hent
    c. Standardlevering til hjem
    d. Leveringsvejledning
  2. Kan min bestilling leveres til et land uden for Danmark?
  3. Skal jeg kvittere for modtagelsen?
  4. Kan jeg følge min levering?
  5. Kan jeg få min pakke sendt til en anden adresse?
  6. Kan jeg få min pakke sendt til min lokale Disney-butik?
  7. Kan jeg bede om en bestemt leveringsdato?
  8. Hvor lang er afhentningsfristen på posthuset?
  9. Kontakter I mig forud for leveringen?
  10. Min bestilling var beskadiget ved ankomsten, hvad skal jeg gøre?

1. Hvor meget koster leveringer til Danmark, og hvor lang tid tager det?

Standardlevering
(Arbejdsdage betyder mandag til fredag)
  • ”Arbejdsdage” betyder mandag til fredag. Helligdage er ikke inkluderet.
  • Leveringer foretages mandag til lørdag, dog ikke helligdage.

a. Standardlevering

Standardlevering Pris Leveringtid
Danmark 40,00 kr. 5 arbejdsdage
Norge 149,00 kr. 7 arbejdsdage

* Få gratis levering ved køb på 699 kr. eller derover (efter andre rabatter er fratrukket).

  • Vær venligst opmærksom på, at pakken bliver leveret til dit lokale posthus.
  • Der vil blive sendt to mails, der bekræfter forsendelsen til den mailadresse, som du opgav ved bestillingen. Den første mail sendes, når vi har sendt pakken afsted. Den anden mail sendes, når pakken er ankommet og er klar til afhentning.
  • Din pakke kan ankomme når som helst inden for posthusets åbningstider.

b. Klik og Hent

Standardlevering Pris Leveringtid
Danmark 40,00 kr. 5 arbejdsdage

* Få gratis levering ved køb på 699 kr. eller derover (efter andre rabatter er fratrukket).

  • Vælg at afhente din pakke blandt et udvalg af afhentningssteder.
  • Der vil blive sendt to mails, der bekræfter forsendelsen til den mailadresse, som du opgav ved bestillingen. Den første mail sendes, når vi har sendt pakken afsted. Den anden mail sendes, når pakken er ankommet og er klar til afhentning.
  • Din pakke kan ankomme når som helst inden for afhentningsstedets åbningstider.

c. Hjemmelevering

Standardlevering Pris Leveringtid
Danmark 119,00 kr. 5 arbejdsdage

* Få gratis levering ved køb på 699 kr. eller derover (efter andre rabatter er fratrukket).

  • Hvis du er hjemme, vil vi bede om en underskrift.
  • Hvis ikke du er hjemme, vil din pakke blive leveret til dit lokale posthus.
  • Hvis du oplyser et telefonnummer, når du afgiver bestilling, vil du modtage en SMS på leveringsdagen.

d. Leveringsvejledning

I denne oversigt kan du se den maksimale leveringstid for din bestilling (gælder ikke fjerntliggende områder).

Bestillingsdag: Leveringsdag ved standardlevering
(op til 5 arbejdsdage)
Leveringsdag ved standardlevering til Norge
(op til 7 arbejdsdage)
Mandag Næste mandag Næste onsdag
Tirsdag Næste tirsdag Næste torsdag
Onsdag Næste onsdag Næste fredag
Torsdag Næste torsdag Næste mandag
Fredag Næste fredag Næste tirsdag
Lørdag Næste fredag Næste tirsdag
Søndag Næste fredag Næste tirsdag
  • Visse produkter leveres direkte fra vores Disney partnere. Leveringer fra Disney partnere kan tage op til 15 dage og kan ankomme i separate pakker.
  • Bemærk venligst, at en ordre kan blive opdelt i flere leverancer (fx hvis et produkt leveres til dig direkte fra en Disney partner).
  • Forsendelsesomkostninger kan til enhver tid ændres, men ændringer i prisen vil ikke påvirke ordrer, som allerede er blevet bekræftet.

2. Kan min bestilling leveres til et land uden for Danmark?

  • Ud over levering i Danmark tilbyder vi også levering til Norge. Besøg venligst en af vores andre Disney Stores, hvis du ønsker levering til andre lande.

3. Skal jeg kvittere for modtagelsen af min pakke?

  • Ja, når du afhenter pakken skal du vise ID og kvittere for leveringen.

4. Kan jeg spore min levering?

  • Når din ordre afsendes, modtager du en bekræftelse på afsendelsen pr. mail (op til tre arbejdsdage efter den dag, du afgav bestillingen). Denne mail indeholder informationer om tracking af ordren samt et link til omdelerens webside, herunder din pakkes unikke referencenummer.
  • Hvis din ordre bliver opdelt (fx hvis et produkt leveres til dig direkte fra en Disney partner), får du muligvis to eller flere e-mails med forsendelsesoplysninger for hver pakke.

5. Kan min pakke sendes til en anden adresse?

  • Ja, du kan vælge en anden adresse end faktureringsadressen, når du afgiver bestillingen. Vær venligst opmærksom på, at pakken bliver leveret til det posthus, der ligger tættest på den valgte leveringsadresse.

6. Kan min pakke leveres til Disney Store i København?

  • Nej, men vi kan reservere et produkt til dig, i vores butik, i op til 24 timer. Vær dog opmærksom på, at dette ikke altid er muligt under meget travle perioder. Vi har ikke mulighed for at reservere Limited Edition produkter, udvalgte produkter på udgivelsesdagen og varer, der indgår i vores sommer- og vinterudsalg. Kontaktoplysninger kan findes under Find en Forretning.

7. Kan jeg bede om en specifik leveringsdato for min bestilling?

  • Vi beklager, men dette er for øjeblikket ikke muligt.

8. Hvad er tidsfristen for at afhente min bestilling på posthuset?

  • Din pakke skal afhentes inden for to uger. Efter en uge vil du modtage en påmindelse pr. mail om, at du skal hente pakken. Efter to uger vil pakken blive returneret til os.

9. Kontakter I mig forud for leveringen?

  • Du vil modtage en mail, der bekræfter, at bestillingen er på vej. Du vil herefter modtage endnu en mail, når din bestilling er blevet leveret.

10. Min pakke var beskadiget ved ankomsten, hvad skal jeg gøre?

  • Vi anbefaler, at du ikke tager imod en beskadiget pakke og kontakter Disneys kundeservice. Ved at kvittere for modtagelsen bekræfter du, at pakken er kommet uskadt frem.
  • Hvis du, når du har åbnet pakken, konstaterer, at et produkt er beskadiget, eller at et produkt mangler, kontakt da venligst Disneys kundeservice, så vil vores team med glæde hjælpe dig videre.